چای میوه ای

بیایید دوستان انگلیسی خود را مثال بزنیم و برگ ها را در آب گرم بنوشیم! چای سیاه، سبز، سفید یا میوه ای، خواص زیادی برای بدن دارد. و اگر نمی خواهید یک نوشیدنی هیجان انگیز بنوشید، به عرقیات و دمنوش های گیاهی روی آورید. با رازیانه، آویشن، رزماری… انتخاب گسترده ای برای لذت بردن از همه جوانه های چشایی است. و برای کسانی که علاقه ای به نوشیدن چای ندارند، می توانید آن را در بسیاری از وعده های غذایی، به خصوص چای سبز که به نام ماچا نیز شناخته می شود، معرفی کنید. Cosmo همه چیز را در مورد فواید چای، دمنوش های گیاهی و دمنوش ها بر بدن شما می گوید.

چای میوه ای

 

انواع مختلف چای

برگ های چای تقریباً همه از گیاه چای می آیند. درمان این برگ ها است که تفاوت را ایجاد می کند.

چای سیاه کاملاً تخمیر شده است. کمترین مقدار آنتی اکسیدان را دارد که با میوه خشک فله هم می توان چای هوش طعمی را دم کرد.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های C و E است و به دلیل فواید زیادی که برای بدن دارد شناخته شده است.

چای سفید حداقل فرآوری شده است و حداکثر آنتی اکسیدان را در خود حفظ می کند. از طرفی در دهان بسیار ظریف است.

مراقب باشید، چای میوه ای چای نیست. این گیاه از یک گیاه رویبوس می آید که مطمئنا حاوی آنتی اکسیدان است اما چای نیست.

برای سم زدایی از بدن چای بنوشید
بله، نوشیدن برگ چای آغشته به آب داغ فواید زیادی برای بدن دارد.

مهمترین آنها غنی بودن این نوشیدنی از نظر آنتی اکسیدان است. آنها برای قلب، عروق و پوست مفید هستند. چای همچنین باعث سوزاندن کالری می شود، بنابراین یک متحد خوب برای حفظ این خط است.

خواص چای آلبالو برای کبد

با این حال، نباید بیش از پنج فنجان در روز بنوشید زیرا چای میوه ای سطح آهن را در بدن کاهش می دهد. به همین دلیل از نوشیدن آن در طول وعده های غذایی خودداری می کنیم.

و مانند قهوه می تواند از خواب جلوگیری کند. بنابراین از نوشیدن آن بعد از ساعت 5 بعدازظهر خودداری می کنیم.

برای کسانی که چای میوه ای دوست ندارند، می توانند لیموترش اضافه کنند. افزودن آب لیمو باعث می شود که آنتی اکسیدان های خاص بهتر جذب بدن شوند میوه خشک صادراتی نیز آهن بسیاری دارد.

اما در افزودن شیر مراقب باشید. پروتئین ها ممکن است خواص محافظتی چای را کاهش دهند.

وقتی صحبت از زمان دم کردن چای میوه ای می شود، دو منطق وجود دارد. اگر خواهان تقویت انرژی هستید، 3 دقیقه کافی است. برای یک چای کم انرژی، زمان دم کردن را افزایش دهید. اما مراقب باشید، تلخ تر می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *