میوه

انتخاب میوه خشک گلابی بدون قند افزوده ایده خوبی است. اینها به احتمال زیاد بیشترین فواید سلامتی را بدون وارد کردن قند غیر ضروری به رژیم غذایی شما خواهند داشت.

برای گزینه‌های میوه‌های خشک بسیار ترش، مانند گیلاس، می‌توانید به دنبال محصولاتی باشید که به‌طور طبیعی قبل از خشک کردن با آب شیرین‌شده به عنوان جایگزین سالم‌تر هستند.

همه میوه‌های خشک معمولاً ریزمغذی‌ها و فیبر ضروری را فراهم می‌کنند. با این حال، برخی از سالم‌ترین گزینه‌ها عبارتند از: پیوند به محصولات، با این حال، ممکن است بخواهید تحقیقات بیشتری در مورد انواع مختلف میوه‌های خشک انجام دهید تا گزینه‌ای را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد.

لازم نیست به یک میوه هم بچسبید. مخلوط کردن و تطبیق میوه‌ها وقتی به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل از آن لذت ببرید، طیف وسیعی از مواد مغذی ضروری را به شما می‌دهد.

کلید دریافت بیشترین فواید تغذیه ای از میوه خشک، انتخاب نوع مناسب آن است. اکثر میوه های خشک سنتی با حذف آب میوه تازه تهیه می شوند. نتیجه به سادگی یک نسخه خشک شده از میوه های تازه است، بدون شکر اضافی یا مواد دیگر

برخی از روش ها شامل اضافه کردن شکر اضافی قبل از فرآیند خشک کردن یا شیرین کردن میوه پس از خشک شدن است. شکر افزوده می‌تواند مشخصات غذایی میوه انتخابی شما را بسیار گرم‌تر کند.

بنابراین ارزش آن را دارد که کالری میوه‌های خشک را با نگاهی به مواد تشکیل دهنده و اطلاعات تغذیه قبل از خرید بررسی کنید. به عنوان یک نسخه غلیظ میوه تازه، گونه های خشک شده اغلب دارای سطوح بالاتری از ریزمغذی های ضروری به جز ویتامین C هستند.

شایان ذکر است که میوه های خشک در مقایسه با میوه های تازه بسیار غلیظ تر هستند. این بدان معناست که باید مراقب اندازه وعده‌های غذایی خود باشید، زیرا خوردن این میان‌وعده‌ها بسیار آسان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *